Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Usuaris d’Avant de la línia Lleida-Barcelona denuncien vibracions constants als trens: “la gent es mareja”

Renfe diu ser conscient d'aquesta problemàtica i treballa per aplicar mesures correctores

Diverses persones accedeixen al primer Avant que ha sortit aquest dimarts al matí de l'estació del Camp de Tarragona en direcció a Barcelona

ARTICLES - ZONA 2

Usuaris dels trens Avant de la línia Lleida-Barcelona denuncien que els trens que fan aquest recorregut tenen vibracions constants “molt fortes” que provoquen malestar. Les tremolors són tal, que provoquen mareigs als passatgers i en diverses ocasions també ha provocat que l’aigua dels lavabos surti i acabi als vagons. Des del grup Usuaris d’Avant de Catalunya assenyalen que el problema es repeteix des de fa anys, en especial en el tram entre Lleida i Tarragona, i reclamen a Renfe que hi posi solució. De fet, la plataforma ja va exposar aquesta problemàtica a la companyia en una reunió que van mantenir el mes passat. Des de Renfe han afirmat que són conscients d’aquesta problemàtica i que treballen per aplicar mesures correctores.

Des de la plataforma Usuaris d’Avant de Catalunya afirmen que les tremolors de la línia Lleida-Barcelona es repeteixen de manera sistemàtica a tots els trens programats de la línia Lleida-Barcelona en ambdós sentits. Sobretot, les tremolors s’intensifiquen entre Lleida i Tarragona, ha explicat l’usuari Kevin Burque, que critica que la situació que viuen els passatgers “és un drama”.

El membre de la plataforma afirma que “la gent es mareja” i que, fins i tot, les vibracions fan que l’aigua dels vàters surti fora i embruti el vagó. “Una hora que potser aprofites per treballar o estudiar, es fa impossible perquè no hi ha manera”, ha denunciat Burque.

Un dels darrers episodis l’han viscut els usuaris del tren de les 7.05 d’aquest dimarts entre Lleida i Barcelona. La plataforma ha compartit un vídeo a la xarxa social X on es veu un vagó patint fortes vibracions. Des de Renfe han explicat que s’ha obert un informe i que el tren en qüestió s’ha traslladat al taller per revisar si té alguna incidència. Pel que fa a la resta d’episodis que els usuaris denuncien, la companyia diu ser “conscient” de la situació i que es treballa per aplicar mesures correctores quan detecten casos similars.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12