Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Units per Avançar demana analitzar i corregir la “insuficient” taxa d’execució de les inversions estatals

Pla mitjà del líder del PSC-Units, Salvador Illa, parlant amb el diputat Ramon Espadaler, des del seu escó, durant el ple del 17 de juny del 2021. Horitzontal.

ARTICLES - ZONA 2

Units per Avançar ha demanat analitzar la “insuficient” taxa d’execució de les inversions estatals. L’execució pressupostària de l’Estat a Catalunya va ser del 35,7% del total el 2021, segons les dades que el Ministeri d’Hisenda va fer públiques dimarts. La formació de Ramon Espadaler vol que es corregeixi aquesta situació per a facilitar la reactivació econòmica. Concretament, proposen al govern espanyol i a la Generalitat a “analitzar amb profunditat les raons que expliquen la insuficient execució pressupostària” de cada infraestructura inicialment prevista. També demanen a l’executiu de Pedro Sánchez que recuperi les inversions pressupostades “i no prou executades”.

Units assenyala que el “baix nivell d’execució pressupostària és endèmic” i que es tradueix “en una menor activitat econòmica a Catalunya”. També denuncien que “agreuja la complexa gestió de la mobilitat”, en un moment en què “Catalunya pateix importants dèficits d’infraestructures, particularment en l’àmbit ferroviari”.

“En aquests moments de crisi encara és més important i urgent corregir aquesta situació per tal de facilitar la reactivació econòmica”, conclouen.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12