Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Una persona ferida lleu i traslladada a l’Arnau en col·lidir dos cotxes a l’A–2

L’accident va comportar retencions de trànsit durant un tram del matí

Els Bombers retiren un dels turismes que van xocar ahir al matí / FOTO: L.M.

ARTICLES - ZONA 2

Una persona va ser traslladada en estat lleu a l’Arnau de Vilanova, després que col·lidís el seu turisme contra un altre a l’A–2. Els Bombers van rebre l’avís a les 8.04 del matí i el Servei Català de Trànsit va tallar la circulació mentre s’estava actuant a la zona, excarcerant la persona, que va havia quedat atrapada a l’interior del seu vehicle, després de la col·lisió.

Tot i l’impacte que va ser molt ‘aparatós’, fonts consultades van indicar que l’estat de salut de la persona traslladada a l’Arnau no “corria perill”.

Hores abans, a Vilagrassa, va haver-hi un altre accident de trànsit. Es tracta d’un impacte d’un turisme amb dos porcs senglars. L’avís el van rebre els Bombers a les 4.08.

A Agramunt, a darrera hora de la tarda, els Bombers van informar que un camió va bolcar lateralment al quilòmetre 97,6 de la C–14. El conductor va ser traslladat a l’Arnau i van actuar-hi cinc dotacions del cos dels Bombers.

Els Bombers treballen en l’excarceració del conductor del camió atrapat a Agramunt / FOTO: Bombers

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12