Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Una multitud acomiada Pepe Mújica a Montevideo camí de la capella ardent

Missatges en el trajecte com “no me’n vaig, estic arribant” o “gràcies, vell”

FOTO_ Raúl Martínez (EFE) El fèretre de Pepe Mújica, camí del Palau Legislatiu

ARTICLES - ZONA 2

Una multitud va sortir ahir als carrers de Montevideo a acomiadar l’expresident uruguaià José Mujica, mort dimarts als 89 anys i el seguici fúnebre del qual va ser acompanyat per un mar de militants i ciutadans.

Les restes de l’exmandatari van partir des de la Torre Executiva de la capital uruguaiana en una curenya, un transport similar a una carreta i utilitzat en les cerimònies d’honors fúnebres, tirada per sis cavalls de l’Exèrcit. El fèretre va marxar cobert per una bandera uruguaiana, col·locada per l’actual president, Yamandú Orsi, i per la bandera de José Artigas.

Un altre grup de militants va marxar davant de la cureña, vestits de negre amb una samarreta amb la llegenda “No me’n vaig, estic arribant”, pronunciada per Mujica l’1 de març del 2015, quan va deixar la Presidència.

Els assistents, visiblement emocionats, el van acomiadar amb missatges com “Pepe, amic, el poble està amb tu” o “el poble, unit, mai no serà vençut”.

El secretari de la Presidència, Alejandro Sánchez, va dir “Pepe no te’n vas anar, ara hi ha milers de Pepe Mujica. Gràcies, vell”.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8