Ningú va dir que seria fàcil, però segurament pocs esperaven que fos tan complicat. La convivència entre el Lleida CF i l’Atlètic Lleida al Camp d’Esports s’està convertint en un estira-i-arronsa quan tot just s’ha jugat només una jornada.
Les primeres llums d’alarma es van encendre durant la pretemporada, quan diferents aficionats del Lleida van denunciar a xarxes l’actitud de l’Atlètic Lleida quan anaven al Camp d’Esports a renovar el seu carnet. Val a dir que el club nouvingut té instal·lada la seva oficina de captació a la planta baixa de l’estadi i el veterà a les oficines de la primera planta. Això implica que per renovar el carnet del Lleida cal passar per davant de l’espai on s’ofereixen els de l’Atlètic.
A banda de les denúncies a les xarxes, també hi ha aficionats que han contactat amb LA MAÑANA per explicar la seva experiència. “Quan entres, si no saps on vas i no estàs atent, pot passar que t’acabis abonant a l’Atlètic perquè et diuen que són el nou club que està a Segona RFEF”, explica un afectat.
“Primer et fan la conya de si vols abonar-te perquè és més barat i tenen descomptes, però al final acaben actuant de forma molt invasiva i es fan pesats”, afegeix un altre dels aficionats que s’han trobat en aquesta situació.
Fonts de l’Atlètic van assegurar ahir que aquesta no és la línia d’actuació marcada des del club i que es tractaria de casos puntuals.
Tanmateix, des del nou club hi ha certa preocupació pels molts entrebancs que s’està trobant en la convivència al Camp d’Esports. En alguns casos són simples anècdotes com aquest diumenge, quan no es va poder engegar l’aire condicionat de la llotja perquè no es trobaven els comandaments, que en realitat no existeixen i funciona de forma manual.
N’hi ha d’altres més seriosos, com el fet de tancar zones comunes, tallar l’aigua de reg del Camp d’Esports o d’altres incidències que afecten el dia a dia a l’estadi.
A més, també s’han denunciat algunes accions produïdes al voltant de l’estrena del primer equip aquest diumenge davant el Torrent. Tal com va transcendir ahir, els responsables de l’entitat es van trobar algunes de les portes d’accés a l’estadi tancades amb cadenes i cadenats. També van aparèixer pintades en el local on la nova penya de l’equip tenia previst fer la prèvia.
Pel que fa a la prohibició d’accedir al camp amb la samarreta del Lleida CF, les mateixes fonts van explicar que la decisió es va prendre després d’aquests fets i per evitar possibles incidents dins de l’estadi.














