Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Un nou accés facilitarà la connexió del futur polígon Vilansats d’Organyà amb la C-14

L’obra començarà la tardor vinent i compta amb un pressupost previst de 785.000 euros

Plànol de les obres del futur polígon Vilansats d'Organyà amb la C-14

ARTICLES - ZONA 2

El Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica ha licitat les obres per a construir l’accés al futur polígon industrial de Vilansats, a Organyà (Alt Urgell) des de la carretera C-14. Aquesta actuació permetrà facilitar la connexió a aquest sector industrial. Es preveu que els treballs comencin la tardor vinent, amb un pressupost de 785.000 euros. Territori licita les obres per a construir un carril central i els elements necessaris per a permetre els moviments en l’encreuament amb el futur vial del sector industrial.

L’obra consisteix en la construcció d’un carril central de gir i dels carrils d’acceleració i desacceleració corresponents, així com les illetes separadores per a permetre els moviments amb el futur vial del polígon. Per fer-ho, s’eixamplarà la C-14 en un tram de 325 metres de longitud.

Així mateix, es duran a terme les actuacions següents: disposició dels elements per a facilitar el drenatge; la senyalització i l’abalisament; les tasques d’urbanització i l’enllumenat.

Aquesta actuació forma part d’un conveni de col·laboració entre el Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica, l’INCASÒL, l’Agència Catalana de l’Aigua (ACA), l’Ajuntament d’Organyà i el Consell Comarcal de l’Alt Urgell per a promoure el sector industrial dels Vilansats, amb l’objectiu d’estimular l’activitat econòmica en aquest entorn.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12