Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Un noi mata els seus avis i professors en un nou tiroteig escolar a Tailàndia

Les autoritats eleven a vuit el nombre de morts durant els fets

FOTO_ Rungroj Yongrit (EFE) Les assistències sanitàries retiren un dels cadàvers

ARTICLES - ZONA 2

Un adolescent de 14 anys va matar ahir els seus avis a l’habitatge que compartien i després va anar a la seva escola al nord de Bangkok, on va disparar contra professors i companys, deixant almenys 5 morts -tots mestres i personal del centre- i una trentena de ferits. Després es va treure la vida.

El tiroteig, el més greu a Tailàndia en gairebé quatre anys, va ser “planejat amb cura”, va dir el primer ministre tailandès, Anutin Charnvirakul, des del lloc dels fets, la prestigiosa Escola Debsirin a Nonthaburi (al nord-oest de Bangkok).

Les primeres investigacions apunten que el jove patia “estrès acadèmic” davant la suposada pressió dels seus avis perquè tregués bones notes, va afirmar el dirigent als mitjans.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)