El terme Amazon Prime Day s’ha convertit en una data sagrada per a molts consumidors, marcada en els calendaris i esperada amb ànsies, com si fos un festival. Però, realment necessitem comprar tants productes en un sol dia? L’emoció de les ofertes llampec i els descomptes exclusius pot ennuvolar el nostre judici, portant-nos a gastar diners en coses que no necessitem realment. Caldria destacar, però, que darrerament ja no és day, sinó days, perquè enguany s’ha celebrat els dies 10 i 11 d’octubre. En només vint-i-quatre hores, milers de catalans han embogit per aconseguir productes barats i ràpid, aprofitant molts per avançar les compres de Nadal. El problemàtic és que aquesta cultura de la immediatesa també està afectant la nostra paciència i resistència davant l’espera. Abans, esperar una setmana o fins i tot un mes per a rebre un paquet era normal. Ara, la idea d’esperar més de dos dies sembla insuportable per a molts. Aquesta impaciència es trasllada a altres àrees de la nostra vida, on la tolerància a l’espera s’està tornant cada vegada més escassa.