Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Un “colapse” del sistema provoca una apagada massiva a l’Argentina i l’Uruguai

ARTICLES - ZONA 2

Argentina va despertar ahir amb una apagada massiva que va afectar la major part del país ia zones d’Uruguai, que ja es recupera, i el sud de Paraguai, i que va dificultar alguns d’allò més importants serveis, com el subministrament d’aigua, en un dia de fortes pluges en el qual es van celebrar eleccions en quatre de les províncies.
A les 07.07, hora local, (10.00 GMT) “es va produir el col·lapse del Sistema Argentí d’Interconnexió (SADI) que va produir un tall massiu d’energia elèctrica a tot el país i que va afectar també a l’Uruguai”, va expressar la Secretaria d’Energia argentina .
Si bé es va especificar que es va tractar d’un “col·lapse” del Sistema Argentí d’Interconnexió (SADI) el que va produir el “tall massiu d’energia elèctrica” a tota l’Argentina, i que va afectar també a l’Uruguai ia part del Paraguai, es desconeixen les causes exactes que van desencadenar el fet.
No va ser fins a quatre després que les empreses distribuïdores del servei elèctric van informar que el subministrament començava a normalitzar-se “lentament” al país, de 40 milions d’habitants.
L’apagada va deixar a milers de persones sense aigua de xarxa, i Aysa, l’empresa pública que subministra el servei a Buenos Aires i el seu cinturó urbà, ha alertat que els seus sistemes de bombes estan sense energia i va demanar als seus clients que “facin un ús racional “.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12