El Cadí la Seu, amb un balanç de 9 victòries i 15 derrotes, necessita sumar triomfs si no vol complicar-se la vida a la màxima categoria del bàsquet espanyol.
L’equip urgellenc té avui una oportunitat, malgrat que l’ha d’afrontar visitant la pista d’un Casademont Saragossa que persegueix els primers classificats. Les aragoneses volen retrobar-se amb la victòria al pavelló Príncipe Felipe (12.15 hores), abans de viatjar a Huelva per disputar la Copa de la Reina. L’equip lleidatà que dirigeix Fabián Téllez, però, ja sap el que és guanyar aquesta temporada el conjunt dirigit per Carlos Cantero.
“És un partit difícil perquè elles són un equip fet per estar entre les tres primeres i ho estan demostrant. Només competir serà duríssim perquè la seva plantilla no s’acaba, però el nostre equip mateix ja ha demostrat que és capaç de guanyar-lo”, va destacar el tècnic Fabián Téllez. “Si guanyem estarem més a prop de salvar-nos, però no es traurà immediatament”, va dir.