Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Un britànic detingut en un dels atacs més greus del Regne Unit

Un home de 32 anys apunyala de forma aleatòria passatgers d’un tren, deixant deu ferits, un dels quals en perill de mort

FOTO_ EPA Personal forense a l’estació de l’atac

ARTICLES - ZONA 2

Un jove britànic de 32 anys va ser detingut per un atac a punyalades que es va produir dissabte a la nit en un tren de passatgers que anava cap a Londres, un dels incidents més greus dels últims anys al país i que va ferir deu persones, una en perill de mort.
La policia britànica va descartar, després de diverses hores d’incertesa, que hi hagi un mòbil ideològic: “No suggereix res que això sigui un incident terrorista”, va dir en roda de premsa el superintendent de la Policia de Transports, John Loveless.
Un altre britànic de 35 anys, que havia estat arrestat en un primer moment, va ser posat en llibertat ahir en demostrar-se que no estava implicat a l’atac, segons la policia.
Un empleat de la companyia LNER, que operava el tren, es troba en perill de mort després que intentés “de manera heroica” oposar-se a l’atac, va indicar la policia britànica. Cinc dels deu ferits ja han estat donats d’alta a l’hospital on van ser atesos.
L’ara detingut va atacar, aparentment de forma aleatòria, persones a bord d’un tren que anava ple de passatgers un dissabte a la nit i que cobria la línia entre Doncaster i l’estació de King’s Cross, al nord de Londres, deixant una escena dantesca als vagons qualificada de “bany de sang” pels testimonis.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12