Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Trump afirma que “gairebé no queda res” per atacar a l’Iran

El president dels Estats Units torna a acusar Espanya de no cooperar ni a la guerra ni amb l’OTAN: “Potser tallem el comerç”

FOTO_ Jaime León (EFE) Funeral a Teheran dels alts càrrecs del Govern iranià morts durant els atacs

ARTICLES - ZONA 2

El president dels Estats Units, Donald Trump, va afirmar ahir que “aviat” acabarà la guerra a l’Iran perquè “gairebé no queda res a atacar” al país. “Quan vulgui que s’acabi, acabarà”, va afirmar el mandatari en una breu entrevista amb el mitjà digital nord-americà Axios.

El president va afegir que “hem causat més mal del que crèiem possible”.

El president nord-americà va assegurar que els EUA han destruït “en una sola nit” gairebé tots els vaixells iranians encarregats de col·locar mines a l’estret d’Ormuz, i va afirmar que pràcticament tota la seva Armada ha estat destruïda des del començament de l’ofensiva. “Vam desmantellar gairebé tots els seus vaixells minadors en una nit”, va declarar Trump a la premsa, suggerint que fins a 60 vaixells iranians havien estat enfonsats.

D’altra banda, el president dels Estats Units, Donald Trump, va acusar de nou Espanya de “no cooperar en absolut” a la guerra de l’Iran, va criticar la “mala” actitud del Govern i va reiterar les seves amenaces de tallar el comerç amb el país. “Crec que no estan cooperant en absolut. Crec que s’han portat molt malament, molt malament. Potser tallem el comerç amb Espanya”, va dir Trump.

Defensa es desmarca de la missió de França a l’estret

La ministra de Defensa, Margarita Robles, es va desmarcar de l’operació anunciada pel president francès, Emmanuel Macron, a l’estret d’Ormuz i no enviarà caçamines a aquest pas, clau per al trànsit de vaixells petroliers. En declaracions als periodistes, Robles va afirmar que no saben quina és la missió que vol fer França però, si escau, si la planteja “és un tema de França”. “En aquest moment a nivell internacional no s’ha plantejat, ni a l’OTAN, ni a la Unió Europea i, per tant, Espanya no hi té res a dir”, va afirmar la ministra, després de ser preguntada per l’operació.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12