Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Tres bandes de punk en una ‘Gira de germanor’

ARTICLES - ZONA 2

El Cafè del Teatre servirà de marc aquesta nit (21.30 hores. 12 euros) per a la denominada ‘Gira de germanor’ que reuneix en viu a tres formacions de punk -Batec, Groggy Rude i Gos Mullat- els components de la qual són amics i de fet alguns ja han compartit cartell en altres ocasions.
Batec és el nom artístic d’una banda nascuda a la fi de 2015 a cavall entre Ponent (Almacelles) -amb Nando a la guitarra- i el Vallès Occidental (Rubí-Terrassa) que, després de molts anys d’amistat, festes i concerts, es va consolidar com a quartet. Batec està demostrant que les distàncies no són un problema “quan hi ha ganes de fer soroll”, fan broma: “L’A-2 s’està convertint gairebé en la nostra segona casa”, van comentar en el seu moment a LA MAÑANA.
‘Ara i sempre’ va ser el seu primer treball compost per 14 temes de punk-rock directe, melòdic i rabiós, amb textos en català, que després de moltes hores de carretera, compartir idees, sensacions, maneres diferents de fer les coses i altres, “pensem que estaria bé compartir tot això amb el públic que ens vulgui escoltar”. Després va aparèixer ‘Cicatrius de guerra’ amb 13 temes de punk-rock “amb molt de sentiment” al qual va seguir ‘Rebels de cor’ i ara, ‘No és un simulacre’, amb sis fuetades més.
Groggy Rude és un power trio de punk-Oi! nascut en 2016 a Tarragona amb una demo de presentació a les quals han seguit els discos ‘Tarraco Punkrockers‘, ‘Temps mort’ i enguany ‘Riure o plorar’, compartit amb Batec.
Gos Mullat, per part seva, s’ha sumat enguany a l’escena punk de Lleida com a quartet d’Alcarràs debutant amb el disc ‘L’antimúsica‘, de les quals recentment va veure la llum el videoclip d”Alcarràs’ dedicat als joves agricultors del seu poble natal.
‘L’antimúsica‘ és un EP eclèctic que combina el punk-rock amb altres estils com el metall, el rockabilly i el Oi!, ja que la intenció d’aquesta banda és “trencar les barreres del gènere i acostar-nos al rock alternatiu”, subratllen a aquest diari els recents guanyadors del concurs de bandes emergents de la Casa de la Música.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12