Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Torres de Segre, únic municipi lleidatà en arribar als 38 graus

A la ciutat de Lleida es van registrar 37,2º i segons el Meteocat avui i demà les temperatures continuaran amb el seu descens

FOTO_ Tony Alcántara El Segrià és la comarca de la demarcació on més està afectant la calor

ARTICLES - ZONA 2

Les temperatures registrades ahir a Catalunya, amb les pluges ja amenaçant, van continuar estables i lleugerament a la baixa, amb les més altes a la zona de Tarragona i l’Ebre, algunes comarques de Girona i les de Ponent. Segons les dades del Servei Meteorològic de Catalunya (Meteocat), la temperatura més alta del país es va registrar a Torroja del Priorat, amb 38,7 graus, seguida del Pantà de Darnius (38,5), Aldover (38,5), Vinebre (38,4), Cabanes (38,3), Espolla (38,2) i Banyoles (38,1).

Pel que fa a la demarcació lleidatana, l’única població que va arribar als 38 graus va ser Torres de Segre, mentre que a Vilanova de Segrià, el termòmetre va marcar 37,8 i a Seròs 37,6. A Lleida ciutat, l’estació de la Femosa va arribar als 37,2, lleugerament per sobre de les registrades a Alcarràs (37,1), Alguaire (37.1) i Alfarràs (37).

En l’apartat de mínimes, la temperatura més baixa a Catalunya van ser els 9,8 graus de Molló, mentre que la segona va ser a l’heliport de Vielha, amb 11,4. Altres poblacions lleidatanes van ser El Pont de Suert (11,9) i Tírvia (12,6). Pel que fa a les previsions per avui i demà diumenge, segons el Meteocat les temperatures podrien continuar a la baixa.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 9

ARTICLES - ZONA 10

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12