La Fúmiga ha anunciat un tercer concert de comiat al Sant Jordi Club de Barcelona que tindrà lloc diumenge 18 d’octubre. La nova cita se suma a les dues nits ja anunciades i exhaurides dels dies 16 i 17 d’octubre.
En un comunicat, van explicar que la decisió respon al clam popular que reclamava una nova oportunitat per assistir a un dels últims concerts de la banda. Les entrades estaran disponibles aquest dissabte a partir de les 12 h. En menys d’una hora, La Fúmiga va exhaurir més de 23.000 entrades per a les primeres dates anunciades al Sant Jordi Club.
de Barcelona i al Roig Arena de València, el recinte cobert més gran de l’Estat. Davant la demanda, la banda va afegir una segona data a cada ciutat, que també va exhaurir totes les localitats en tot just una hora.














