Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Taula de Turisme de l’Urgell

ARTICLES - ZONA 2

El divendres 27 de febrer s’ha reunit la Taula de Turisme de l’Urgell, a Mas de Colom Casa Borges de Tàrrega, per iniciar la implementació del Pla Director de Turisme de l’Urgell 2026- 2027, que es va presentar a finals de gener, al Consell Comarcal de l’Urgell.

En aquesta trobada hi ha participat una trentena de persones provinents de diferents sectors turístics de l’Urgell: ajuntaments, oficines de turisme, allotjaments, restaurants, productors, museus, espais visitables, activitats de lleure , entre altres.

Seguint els criteris i els objectius del Pla Director de Turisme de l’Urgell, que va nèixer amb la voluntat d’establir les bases per a un desenvolupament turístic competitiu, els participants han tractat diversos temes importants com són la creació de l’Òrgan Coordinador, la distribució dels Grups de treball temàtics i quin serà el full de ruta a seguir durant els propers mesos , per assolir així, un nivell de governança i coordinació participava òptim, que ajudi a millorar el turisme a la comarca.

La reunió ha comptat amb el suport de l’empresa que va redactar el Pla Director de Turisme, Daleph, i les tècniques de l’Àrea de Turisme del Consell Comarcal de l’Urgell, així com del President del Consell Comarcal de l’Urgell José Luis Marín, i la vicepresidenta Carme Culleré que han donat la benvinguda als assistents i han agraït la seva implicació i col·laboració. Es preveu que durant aquest any hi hagi diverses reunions de la Taula de Turisme de l’Urgell, que seran itinerants i que seran trobades molt interessants per debatre les futures accions i el camí a seguir per a la millora de la destinació turística.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8