La Granja Pifarré va organitzar aquest dissabte la seva Festa Tasta’ns: en aquest espai agrari es van presentar productes de proximitat de l’Horta lleidatana en un format festiu, cultural i gastronòmic.
Es van presentar productes de proximitat i es van oferir degustacions a tots els visitants, i també es va entrevistar en directe a diferents productors per descobrir curiositats i anècdotes en l’elaboració de propostes com la sidra de Fruita Blanch, els sucs de fruita ecològica de cal Garreta o la carn “Selecta de l’Horta” de l’amfitriona de l’acte, Granja Pifarré.
Després, l’Associació de Productors de l’Horta va presentar el seu nou logotip fruit d’un procés participatiu entre la ciutadania lleidatana.
El president de l’Associació, Francesc Roselló, va lliurar un carretó de productes de proximitat al dissenyador del nou logotip, el jove Hugo Soriano. Aquest va explicar la simbologia del seu logotip, la silueta d’una pera amb la Seu Vella a l’interior. El president de l’Associació va compartir que en la propera edició de la Fira de Sant Miquel el logotip lluirà al pavelló número 7 on presentaran un espai gastronòmic de l’Horta lleidatana.
La tercera part de l’acte va ser l’actuació musical del Pau de Ponts, i a la nit Codi 0 va oferir sopar a la fresca amb hamburguesa “Selecta de l’Horta” i truites fetes amb ous de la seva granja. Per acabar, el duet de versions Surprise va tancar l’acte musical i agrocultural amb una actuació dels millors èxits del pop-rock dels últims anys.
Durant tota la jornada, l’organització també va sortejar tres lots de productes de proximitat.