Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

S’inicien novament els tallers del Segarra que cuida als pobles de la comarca

ARTICLES - ZONA 2

La Segarra que cuida treballa per dinamitzar els pobles i potenciar els espais de trobada entre les persones grans. És un programa de l’Equip tècnic d’Acció Comunitària del Consell Comarcal.

L’any passat un total de 291 persones de més de 60 anys van participar dels diferents tallers realitzats.

Del que portem d’any s’ha començat a la Guardia-Lada, a Sant Guim de la Plana, pròximament a Sanaüja, Biosca, Massoteres, Les Oluges i Sedó i durant la resta de l’any a més municipis de la comarca.

A Sant Guim de la Plana, el President del Consell Comarcal, Ramon Augé, acompanyat de l’alcalde del municipi, Josep Llobet, van donar la benvinguda a les persones participants del Taller de memòria que es farà al llarg d’aquests dies i on participen un gran nombre de persones grans del municipi.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12