Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Sémper defensa haver utilitzat l’euskera al Congrés malgrat les crítiques d’alguns membres del PP

ARTICLES - ZONA 2

El diputat del PP al Congrés i vicesecretari de Cultura del partit, Borja Sémper, ha defensat haver utilitzat l’euskera ahir dimarts en el primer debat a la cambra baixa en què estava permès. En una entrevista aquest dimecres a Onda Cero, Sémper ha admès que la seva decisió ha generat malestar entre alguns membres del partit, però hi ha tret ferro. “No passa res. Nosaltres no som el PSOE, no expulsem a la gent per pensar diferent i dir-ho”, ha afirmat. Sémper ha argumentat que va voler evidenciar que les llengües cooficials no són patrimoni “dels nacionalistes i independentistes”.

“Creia que ahir era també un bon moment per evidenciar-ho”, ha dit, i ha insistit que “es nega a acceptar que l’euskera, el valencià, el català i el gallec siguin llengües pròpies dels nacionalistes i independentistes”.

Sémper ha explicat que ha rebut opinions “diverses” sobre el seu discurs amb frases en euskera. “Hi ha qui se t’apropa dient-te que li ha semblat molt bé, altres menys bé i alguns dient que no ho han entès i no ho comparteixen”, ha explicat.

El diputat ha tornat a criticar la reforma del reglament que farà possible normalitzar l’ús d’aquestes llengües al Congrés i ha afirmat que es tracta d’un “despropòsit que no és ajustat a dret”. “Analitzarem totes les possibilitats” contra la reforma, ha dit.

Sémper ha reiterat que es tracta d’una “broma” i ha denunciat que aquesta decisió i d’altres que està impulsant el PSOE no pensen en la ciutadania sinó en “l’accés al poder d’una persona”.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12