Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Seat, a favor de la reducció de jornada si va acompanyada de mesures per incentivar la productivitat i reduir absentisme

Wayne Griffiths avisa que només equilibrant aquests factors es podrà "protegir l'ocupació de qualitat"

El president de Seat i Cupra, Wayne Griffiths, i el secretari general de la UGT, Pepe Álvarez

ARTICLES - ZONA 2

El president de Seat, Wayne Griffiths, es mostra a favor de la reducció de jornada laboral a 37,5 hores que proposa el govern espanyol si va acompanyada d’incentius a la productivitat i de la disminució de l’absentisme. “Des de Seat donem suport a iniciatives com la reducció de la jornada laboral però només si van acompanyades de mesures que garanteixin la productivitat, com la disminució de les taxes d’absentisme, que estan molt per sobre del desitjat a la nostra indústria”, ha dit Griffiths a LinkedIn. El directiu de l’automobilística amb seu a Martorell ha afegit que “només equilibrant aquests factors” es podrà protegir l’ocupació “de qualitat” i “continuar liderant la transformació cap a una mobilitat més sostenible”.

Griffiths ha publicat el missatge a la xarxa social l’endemà que la patronal d’automoció Anfac –que va presidir ell mateix fins a l’estiu– advertís que la reducció de la jornada laboral “perjudicarà” el sector a l’hora de competir amb altres països europeus a la Jornada de l’Automoció de Catalunya.

El conseller delegat de Seat i Cupra s’ha reunit aquest dijous amb el secretari general de la UGT, Pepe Álvarez, a la seu del sindicat a Madrid.  Álvarez va ser escollit aquest dimecres secretari general del sindicat al 44è congrés i va fixar com una de les prioritats pel un tercer mandat la reducció de jornada.

El president de Seat i Cupra ha afirmat que Álvarez “és un exemple de gairebé 50 anys d’activisme sindical” i l’ha felicitat per la reelecció. A banda de parlar de la reducció de jornada, a la trobada s’ha tractat la necessitat de promoure mesures efectives que impulsin l’electromobilitat. Griffiths ha transmès la preocupació de l’automobilística per la política aranzelària de la Comissió Europea contra els vehicles produïts a la Xina com el Cupra Tavascan i ha advertit de l’afectació que pot tenir en la producció de vehicles a Martorell.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8