El Barcelona va signar una remuntada de campionat (4-3) amb un gol de penal del brasiler Raphael Dias ‘Raphinha’ en el temps afegit que va castigar la gran actuació en Montjuïc del Celta, que en el minut 63 dominava el duel per 1-3 gràcies al ‘hat-trick’ de Borja Iglesias.
El conjunt de Flick va tirar d’èpica i d’un gran Raphinha, autor d’un doblet i una assistència, per a aixecar-se dels errors defensius que van propiciar els tres gols gallecs.
Amb aquest triomf, el Barça, que segueix sense perdre en LaLiga en el que va de 2025, s’acosta a la lliga. Després de criticar Flick durament el calendari, el Barça va dir ahir que elevarà una queixa formal als organismes reguladors. La nota negativa va ser la lesió de Lewandowski, que queda pendent de proves.
Hansi Flick: “Estic orgullós de tot l’equip”
L’entrenador del Barça, Hansi Flick, va destacar que “estic orgullós de tot l’equip”. Sobre Raphinha va dir que “m’he posat molt content quan ha celebrat el gol amb els fans”.