Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Quatre apunyalaments en 48 hores creen l’alarma a Lleida

Un home de 71 anys provoca un tall al cap amb un ganivet a un noi de 24 a l’Avinguda de València per una baralla per un mòbil

ARTICLES - ZONA 2

Un noi de 24 anys va resultar ferit dilluns a la nit amb un tall al cap després de ser apunyalat amb una navalla per un home de 71 anys a l’altura del número 25 de l’Avinguda de València, a Cappont, tal com va avançar LA MAÑANA.

Segons van apuntar fonts dels Mossos, sembla que les dues persones, que es coneixien per ser clients habituals d’un bar de la zona i que ja havien tingut discussions prèvies, van iniciar una baralla, suposadament per la propietat d’un mòbil,

L’home de 71 anys va apunyalar presumptament el jove i li va robar el mòbil. Els Mossos d’Esquadra van rebre l’avís a les 23.45 hores del dilluns i van detenir el presumpte agressor per un delicte de lesions i un altre de robatori amb violència. El jove va ser traslladat a l’hospital Arnau de Vilanova. Aquest és el quart apunyalament que es produeix a la ciutat en 48 hores. Veïns de la zona van explicar que fa anys que es queixen dels sorolls que els clients del bar fan a la nit.

Com ja va publicar aquest diari, cap a les 12.20 d’aquest dilluns un home de 25 anys va ser agredit al tòrax amb una arma blanca al carrer Ramon Llull i el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) el va traslladar ferit greu a l’Hospital Arnau de Vilanova de Lleida. Segons el cap de l’ABP dels Mossos d’Esquadra al Segrià, l’inspector Xavier Ribelles, l’agressió es va desencadenar arran d’un conflicte per l’ocupació d’un pis de la zona i hi ha imatges enregistrades de l’agressió que la policia està analitzant per tal de detenir l’autor dels fets.

Els dos primers episodis es van produir la matinada de diumenge, amb poca estona de diferència. En una d’elles un home de 22 anys va rebre diverses ganivetades als afores del local d’oci Cotton Club, situat a l’N-230 en el marc d’una baralla entre dos grups, amb una desena de persones implicades. L’inspector dels Mossos va detallar que ja tenen identificat un dels presumptes autors de l’agressió, que és menor d’edat.

En l’altre fet ocorregut la matinada de diumenge al carrer Múrcia, es va produir un robatori amb violència i intimidació d’un mòbil que va desencadenar en una discussió entre les persones implicades. Segons Ribelles, una de les persones va treure una navalla i va produir una ferida a la cara a la víctima. Els Mossos van detenir per aquests fets una noia de 18 anys i el seu germà, que en té 15.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12