Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Pronovias “reneix” presentant els seus vestits com a obres d’art

La marca mostra la seva nova col·lecció d’alta costura ‘Atelier’ en el marc dels últims dies de la Barcelona Bridal Fashion Week

FOTO_ M. Pérez (EFE) La desfilada de Pronovias, el divendres al MNAC de Barcelona

ARTICLES - ZONA 2

Pronovias ha presentat al Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC) la seva nova col·lecció ‘Atelier’ d’alta costura, tota una declaració d’intencions amb què reivindiquen els seus vestits de núvia com a obres d’art de gran qualitat a la nova etapa que viu la firma, després de canvis en la direcció creativa i executiva.
Coincidint amb el seixanta aniversari del grup capdavanter de moda nupcial nascut a Barcelona, Pronovias va voler així posar en valor el llegat de la firma amb algunes peces clàssiques i atemporals de la seva col·lecció i altres més innovadores amb què volen seguir sent “pioners” en tendències del sector, va explicar la nova directora de disseny, Anna Ramírez. La desfilada al MNAC, al què no tornaven des dels temps en què Alberto Paltachi estava al capdavant de la direcció, simbolitza, expliquen altres fonts de la companyia, la voluntat de tornar als orígens de “primar qualitat a quantitat” de venda. Per a aquest repte van confiar en el talent de la casa que representa Anna Ramírez, que després de divuit anys a Pronovias destaca com n’és d’“especial” per a ella que la firma hagi confiat en ella per un renéixer que té molt que veure amb tornar als orígens. A la desfilada d’aquest divendres, en el marc de la Barcelona Bridal Fashion Week que s’acaba aquest cap de setmana, i amb gran presència de cares conegudes de les xarxes socials i la gran pantalla, Pronovias va mostrar que el seu nou estil té més a veure amb les peces de volums i patrons arquitectònics que amb el brilli-brilli.
Barcelona, on va néixer la firma, és la inspiració d’una col·lecció que va voler “capturar l’essència” de la ciutat comtal i especialment el seu tarannà cosmopolita i rica arquitectura, segons va apuntar Ramírez.
La dissenyadora posa en valor que la seva primera col·lecció per a ‘Atelier’ “és la més innovadora” de la marca els últims anys, i que Pronovias ha apostat per això perquè volien mostrar “l’inici de la nova etapa”.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12