Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Projecció a Lleida de ‘Rock and Roll y Malas Compañías’

Lauren Jordan, ex del grup Gatos Locos, organitza un col·loqui i estrena el documental al Cafè del Teatre

FOTO_ ASB & BC Tot el que generi el documental és amb un fi solidari per la Síndrome de Sanfilippo

ARTICLES - ZONA 2

El Cafè del Teatre servirà de marc demà diumenge (11.30 hores. Entrada lliure) per a un col·loqui i projecció del documental ‘Rock and Roll y Malas Compañías. La música del diablo que cambió nuestra forma de vida’, del músic Lauren Jordan, ex del grup Gatos Locos.

“Aquest projecte té com a finalitat unir diferents generacions amb l’únic fi de la unió de diferents sensibilitats i sentiments per la passió pel rock’n’roll”, diu a LA MAÑANA el productor, recordant que els beneficis són per a la Síndrome de Sanfilippo, és a dir, per l’alzheimer infantil.

Amb molt material d’arxiu i entrevistes a molts dels seus protagonistes, Lauren Jordan narra en aquest documental la història del rock’n’roll i rockabilly a Espanya des de finals dels 70 -sense oblidar els clàssics dels 60- fins a l’actualitat.

El col·loqui posterior estarà protagonitzat pel mateix Lauren Jordan, la presidenta de l’Associació Sanfilippo, Belén Zafra, i el músic, melòman i punxadiscos lleidatà Guillem Tàrtalo en el seu rol com a The Reverend Hotfoot Jackson.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12