La firma SUPSA Supermercats Pujol, propietària de la cadena de supermercats especialitzada en productes frescos Plusfresc, ha tancat l’exercici 2024 amb una facturació de 202,9 milions euros, lleugerament per sobre del 2023, en concret un 2,7%. La companyia continua mantenint el seu lideratge per superfície comercial a Lleida, amb un 21,3% de quota de mercat, i un total de 89 botigues en el conjunt de Catalunya i la Franja. El creixement de l’últim any ha estat impulsat per l’obertura de cinc noves botigues (en dos casos han estat trasllats per millorar la ubicació dels establiments). En el marc del nou pla estratègic 2025-2027, Plusfresc preveu una inversió de 15 milions d’euros amb l’objectiu d’arribar a les 100 botigues abans d’acabar el 2027. Per a aconseguir-ho, la companyia apunta a l’obertura de tres nous establiments per any. Aquesta inversió també inclou la reforma d’una mitjana de sis botigues anuals amb l’objectiu d’aportar un valor afegit a l’experiència de compra, incorporant noves seccions com el celler, la fruita gourmet, o la secció de pernil i formatge, a més d’una nova imatge. PlusFresc ha tancat l’any amb 1.487 treballadors, gairebé un 5% més que el 2023.