Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Pluja de gols de l’Atlètic Lleida per acabar segon

El Badalona serà el rival en la primera ronda del play off

At. Lleida / L'equip va signar una golejada a casa

ARTICLES - ZONA 2

 
L’Atlètic Lleida va tancar ahir de la millor manera la lliga regular abans del play off d’ascens a Segona Federació. L’equip va golejar i és segon.

El conjunt de la capital del Segrià que entrena Gabri García rebia el cuer del grup, el Prat. L’equip ha signat una brillant temporada, però a on ha tingut alguna dificultat ha estat precisament a casa. Per aquest motiu l’equip lleidatà volia assolir un triomf solvent.

El primer gol només va trigar dos minuts a arribar. Wilber Hurtado, que acabaria amb un hat-trick, va inaugurar el marcador.

En el minut 17 Cucu va xutar al pal. El porter Marc Sanz va debutar amb el primer equip. Wilber va fer el segon després d’una bona combinació amb Boris en el minut 36, després de la qual va rematar ras a un costat. Amb 2-0 es va arribar al descans.

En la segona meitat, l’Atlètic Lleida, que va sumar el seu quart triomf consecutiu, va continuar dominant. En el minut 53, Boris va rematar al pal. En el minut 55 va arribar el tercer gol, per mitjà de Moró, assistit per Cucu. En el minut 59 el conjunt lleidatà va marcar el 4-0 gràcies a un cop de cap del golejador Boris. Els locals, lluny d’aturar-se, van continuar mirant la porteria contrària. En el minut 62 Wilber va completar els seus tres gols particulars marcant el cinquè. En el minut 67, l’Atlètic Lleida va establir el 6-0 definitiu, per mitjà un altre cop de Boris, que va signar un doblet.

Un cop liquidat l’encontre l’Atlètic Lleida ja s’enfoca només en el play off contra el Badalona.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8