Paul Fuster reapareix de nou en format de trio amb un repertori de cançons noves, experimentació i un recopilatori dels seus treballs publicats des del 1998. El músic de Minnesota però de mare catalana de Cardona actua el proper divendres (22.00 hores, 10 i 13 euros) al Cafè del Teatre.
La cançó ‘Montserrat’ del seu primer àlbum, ‘36 Weeks’, va ser inclosa a la banda sonora de la pel·lícula ‘Krámpack’ de Cesc Gay, i el tercer disc, ‘Happy Nothing’, va ser produït per Quimi Portet. En ‘Repte’ té peces melòdiques com ‘Ja no sap greu’ i d’altres com ‘Estem escoltant’.














