El comerç lleidatà va començar ahir la temporada de rebaixes just després d’una campanya nadalenca que ha deixat bones sensacions, ja que les xifres de venda han estat superiors a les del 2022 i inici de 2023, un fet que no esperaven. Montse Eritja, presidenta de la Federació d’Associacions de Comerciants de l’Eix Comercial de Lleida, explicava que “el mes de desembre ha estat molt positiu”, tot i que recorda que veníem de quatre mesos de baixada de vendes.
Per la seva banda, Maria Rosa Armengol, secretària general de la Federació de Comerç de Lleida (FECOM), confirmava que “ha estat una molt bona campanya malgrat la situació difícil que es viu”. Per una valoració completa, però, s’ha d’esperar al final d’aquest període de rebaixes d’hivern, “que és més important que el d’estiu”, a més que “tots els canvis de regals”. Manel Llaràs, president de PIMEComerç Lleida, també mostrava la seva satisfacció per una campanya que ha estat “millor del previst; prevèiem més moderació i la gent ha comprat amb normalitat”. Així, esperant que es mantingui la tendència, també esperen que la campanya de rebaixes funcioni bé. A més, alertava els consumidors que “no es deixin enlluernar per les xifres de descompte; a vegades un més petit acaba sent més real” i feia una crida a “apostar pel comerç local”.