Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Ofensiva d’EUA contra l’Iran per l’atac a un vaixell a Ormuz

FOTO_ EFE Un petrolier de Corea del Sud després de creuar l’estret d’Ormuz

ARTICLES - ZONA 2

L’Exèrcit nord-americà va bombardejar ahir l’Iran com a represàlia per l’atac de la República Islàmica a un vaixell de càrrega dijous a l’estret d’Ormuz, malgrat que Teheran va acordar amb Washington la reobertura de la via, va informar el Comando Central dels Estats Units (Centcom).

Aeronaus nord-americans van atacar magatzems de drons i míssils iranians, així com bases costaneres de radars, va assegurar el Centcom, amb seu a Florida, en un comunicat en què va acusar l’Iran de “violar l’alto el foc”. L’organisme militar va justificar l’agressió “com una resposta contundent” a l’atac de dijous de l’Iran contra un vaixell.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12