L’Exèrcit nord-americà va bombardejar ahir l’Iran com a represàlia per l’atac de la República Islàmica a un vaixell de càrrega dijous a l’estret d’Ormuz, malgrat que Teheran va acordar amb Washington la reobertura de la via, va informar el Comando Central dels Estats Units (Centcom).
Aeronaus nord-americans van atacar magatzems de drons i míssils iranians, així com bases costaneres de radars, va assegurar el Centcom, amb seu a Florida, en un comunicat en què va acusar l’Iran de “violar l’alto el foc”. L’organisme militar va justificar l’agressió “com una resposta contundent” a l’atac de dijous de l’Iran contra un vaixell.














