Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Obriran un expedient per l’acumulació de runa d’una torre a Onze de Setembre

La Paeria també requerirà la legalització de l’obra d’enderroc entre l’Hospital Santa Maria i els Mossos

FOTO_ D.A. Les tones de runa s’acumulen des de fa almenys dos mesos

ARTICLES - ZONA 2

 

L’Ajuntament de Lleida obrirà un expedient de protecció urbanística per l’acumulació de tones de runa, des de fa almenys dos mesos, acumulades després de l’enderroc d’una antiga torre ubicada prop de l’avinguda Onze de Setembre, en un solar ubicat entre el pàrquing de l’Hospital Santa Maria i la comissaria dels Mossos. A més, explicaven fonts municipals, es requerirà la legalització d’aquestes obres d’enderroc.

Tal com va anunciar LA MAÑANA fa uns dies, en aquesta zona hi ha una mena de sender que utilitzen moltes persones i que també acostuma a estar molt brut. Els usuaris es fan creus de la mala imatge de la zona i, sobretot, de les tones de runa acumulades després de l’enderroc, la qual cosa no s’adiu massa amb les normes urbanístiques que, lògicament, obliguen a retirar totes les restes d’una demolició a la via pública.
La ciutat ja havia patit altres problemes amb acumulacions de runa. De fet, la Paeria ja va fer a finals de febrer les tasques per triturar tot el material d’obra acumulat durant més de dos anys a l’abocador municipal del solar de l’avinguda Miquel Batllori, a Copa d’Or. La runa es convertirà en àrids aprofitables, que es faran anar en altres obres, encara per decidir.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)