Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Nou detinguts per lesions i amenaces a menors en un centre de migrants canari

El jutge clausura les instal·lacions per les denúncies de suposat delictes

FOTO_ Elvira Urquijo (EFE) Agents de la Policia Canària van escorcollar les instal·lacions

ARTICLES - ZONA 2

La Policia Canària va detenir nou empleats del centre per a menors migrants de Gran Canària que va ser clausurat ahir mateix com a possibles responsables de delictes de lesions, amenaces i contra la integritat moral, segons van informar a EFE fonts de la investigació.

El cos autonòmic va accedir a aquest centre del municipi Santa Brígida, conegut com La Fortalesa I, des de primera hora en qualitat de Policia Judicial, per registrar-lo a la recerca de proves relacionades amb una investigació oberta pel Jutjat de la Violència Sobre la Infància i l’Adolescència de Las Palmas de Gran Canària, l’únic d’Espanya especialitzat en aquest tipus de delictes.

Després de complir les ordres del jutge de clausurar i precintar la instal·lació, els agents van decidir arrestar nou empleats i responsables del centre, una instal·lació que en el passat es va utilitzar per a menors subjectes a mesures correctives judicials, però que ara servia com a llar per a nens i adolescents arribats en pastera.

En un comunicat, el Tribunal Superior de Justícia de les Canàries ja havia informat al matí que el jutge de Violència sobre la Infància havia enviat a la Policia a aquest centre disciplinari per a menors migrants “davant les nombroses evidències i testimonis rebuts sobre la presumpta comissió al seu interior de delictes de lesions, odi, omissió del deure d’impedir el delicte, o promoure el deure d’impedir el delicte, presumptament consumats a l’àmbit de la seva activitat”.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)