Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Només les dones biològiques podran competir als pròxims Jocs Olímpics de Los Ángeles

I.B.A. / La boxejadora Imane Khelif

ARTICLES - ZONA 2

El Comitè Olímpic Internacional (COI) va informar ahir sobre aquesta nova norma política de protecció per les competicions femenines, la qual remarca que només les dones biològiques podran competir en la següent cita olímpica el 2028.

Per determinar-ho, es farà una prova de detecció del gen SRY, només present en els homes, que haurà de donar un resultat negatiu. Tot i això, hi haurà algunes excepcions, com atletes amb diagnòstic de síndrome d’insensibilitat completa als andrògens o trastorns del desenvolupament sexual que no es beneficiïn dels efectes anabòlics.

Aquesta mesura, que s’implementarà per primer cop a Los Ángeles 2028, entrarà en vigor amb l’objectiu de vetllar per “l’equitat, la seguretat i la integritat de la categoria femenina”.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 9

ARTICLES - ZONA 10

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12