Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Negreira es nega a declarar davant el jutge que investiga els pagaments que li va fer el Barça

José María Enríquez Negreira a la seva sortida de la Ciutat de la Justícia de Barcelona

ARTICLES - ZONA 2

L’exvicepresident del Comitè Tècnic d’Àrbitres (CTA) José María Enríquez Negreira s’ha acollit aquest dimarts al seu dret a no declarar davant el jutge que investiga els pagaments que durant anys li va fer l’FC Barcelona.

Segons han informat fonts judicials, Negreira ha comparegut com investigat davant el titular del jutjat d’instrucció número 1 de Barcelona, Joaquín Aguirre, en una vista que ha durat a penes un parell de minuts i en la qual Negreira ha comunicat que s’acollia al seu dret a no declarar, sense entrar en més detalls de per què guardava silenci.

El jutge va acordar el gener passat la compareixença com investigat de Negreira després de concloure que, malgrat que sofreix alguna deterioració de memòria, conserva les facultats mentals per a ser jutjat, en contra del que va al·legar el seu defensa, si bé aquest dimarts davant el magistrat no ha al·ludit al seu estat de salut, segons les fonts.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12