Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Mor una dona després de llançar-se al buit a Balaguer

El cos no presentava signes de criminalitat i apunta a un suïcidi

ARTICLES - ZONA 2

Una dona va morir la matinada de dissabte després de llançar-se al buit des d’un tercer pis a Balaguer. Els fets van tenir lloc cap a les tres de la matinada a l’altura de la plaça Lluís Companys de la capital de la Noguera. El cos de la víctima el va trobar una veïna i ràpidament es va activar el corresponent protocol. Els agents van acordonar la zona i van observar que la noia presentava signes que apuntaven que s’hauria volgut autolesionar mitjançant l’ús d’una arma blanca.

Després, van pujar al pis van comprovar que estava tancat per dins i la hipòtesi inicial amb la qual treballa la policia és que la dona s’hauria volgut treure la vida voluntàriament autolesionant-se i en no aconseguir-ho hauria decidit tirar-se al buit. Segons ha pogut saber aquest diari, els agents no van trobar signes de criminalitat en el cos de la víctima i, per ara, els indicis apunten a un possible suïcidi.
El nombre d’episodis de conducta suïcida van augmentar gairebé un 50% l’any passat a la Regió Sanitària Lleida respecte al 2022, passat de 331 a 495, segons les dades provisionals del Codi de Risc Suïcidi. A més, entre el 2018 i el 2023 es van notificar 1.500 episodis, una tercera part dels quals l’any passat.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12