Miquel Travé i Núria Vilarrubla (Cadi CK) estaran avui en les semifinals de C1 de la quarta prova de la Copa del Món Canoe Eslàlom, que va arrencar ahir en el Parc Olímpic del Segre amb les classificatòries d’aquesta categoria.
El Parc Olímpic del Segre va acollir ahir el primer dia de competició de la Copa del Món Canoe Eslàlom amb les classificatòries on els urgellencs Miquel Travé va ser el segon millor, i Núria Vilarrubla la catorzena, passant tots dos a la semifinal de C1 que es disputaran avui a la Seu d’Urgell.

Travé (Cadi CK) va obtenir el millor resultat nacional de la jornada amb un segon lloc en C1 masculí (94.29), només superat per l’eslovè Luka Bozic (93.65) i per davant d’un altre dels favorits, l’eslovac Matej Benus (94.79).
Per part seva, la també urgellenca Núria Vilarrubla va finalitzar en catorzena posició amb un temps de 114.12, amb l’australiana Jessica Fox que va ser primera (107.15).
La Copa del Món viurà avui la seva jornada més llarga amb les classificatòries de K1 al matí, les semifinals del C1 al mig dia i les finals a la tarda, amb el respectiu lliurament de medalles.
Saúl Craviotto es penja la plata en la prova test de París 2024
El K4 500, format per Saúl Craviotto, Carlos Arévalo, Marcus Cooper i Rodrigo Germade, , es va prendre una mica de revenja en la prova de la Copa del Món que serveix de prova per als Jocs de París 2024 en penjar-se la plata. En la final van acabar segons amb un crono d’1.21.41, a tan sols 0.25 dels guanyadors, els hongaresos Nads, Csizmadia, Kuli i Totka, subcampions en Duisburgo.