L’exterior de La Rioja Millán Jiménez, internacional amb les categories inferiors d’Espanya, jugarà cedit pel València Basket al Hiopos Lleida la pròxima campanya, segons ha informat aquest dilluns el club ‘taronja’, que recentment havia ampliat fins al 2028 el contracte del jugador del planter.
Jiménez té 22 anys i ha jugat a préstec aquesta passada campanya a l’Obradoiro a Primera FEB, amb una mitjana de 9 punts i 4 rebots. Amb aquesta cessió tornarà a l’acb, la màxima competició del bàsquet espanyol, en què ja va disputar algunes trobades amb el València Basket.
El jugador de Calahorra va arribar al València com a júnior el 2018 i es va estrenar al primer equip a l’Eurolliga de la campanya 2019-20. En total, va sumar més de trenta aparicions amb el primer equip, 19 a l’acb, fins que la temporada 2022-23 ja va tenir fitxa en aquesta plantilla.
Tot i això, una lesió de turmell va fer que amb prou feines pogués jugar dos partits, una aturada que va frenar la seva evolució i que va fer que fos cedit primer al San Pablo Burgos ia l’Obradoiro. Ara tornarà a l’acb, però cedit al Lleida.