Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Millán Jiménez arriba en qualitat de cedit al Hiopos pel curs 25/26

L’aler és propietat del València i ha jugat l’última temporada a 1a FEB

FOTO_ Hiopos Lleida Millán va visitar el Barris Nord amb la samarreta del San Pablo Burgos

ARTICLES - ZONA 2

L’aler Millán Jiménez jugarà aquesta temporada al Hiopos Lleida, després que club i Valencia Basket hagin arribat a un acord de cessió del jugador.

Jiménez acaba de renovar fins al 2028 amb el club valencià, on va arribar l’any 2018 com a jugador Júnior de primer any. Després de debutar amb l’equip taronja la temporada 2019-2020 en un partit d’Eurolliga i tindre minuts amb el primer equip a Liga Endesa, la campanya passada Millán Jiménez va jugar cedit al Monbus Obradoiro de Primera FEB amb presència en 42 partits i 19:56 minuts de mitjana de joc (8,9 punts, 42,1% T3, 10,2 de valoració).

El Hiopos Lleida sap què és jugar contra Millán Jiménez perquè la temporada 2023-2024 va vestir la samarreta del Burgos de LEB Or (ara Primera FEB), equip que també va accedir a la Final Four d’ascens a l’ACB al Madrid Arena.  

El jugador de La Rioja sempre ha tingut una gran projecció, no obstant això, una lesió de turmell va aturar la seva evolució i va fer que fos cedit primer al Sant Pablo Burgos i a l’Obradoiro. Ara tornarà a l’ACB en qualitat de cedit al Lleida, on s’espera que pugui desplegar el seu millor joc Millán destaca per la seva potència física, la seva capacitat d’anotar des de la línia de tres i per ser molt exigent en defensa, un tret indispensable per jugar a les ordres de Gerard Encuentra.

Jiménez també ha vestit la samarreta de la selecció espanyola, aconseguint l’or al Campionat d’Europa U20. El jugador de Calahorra va destacar des de molt aviat a les categories inferiors de la selecció espanyola, convertint-se en un referent dins d’una gran generació que va anar realitzant bons tornejos internacionals. En aquest sentit, Jiménez ocupa plaça de jugador nacional, sent el quart ‘cupo’ de l’equip.

Prado: “Millán és un jugador amb molt present i futur”

El director esportiu del Hiopos Lleida, Joaquín Prado, va valorar la nova incorporació de l’equip davant dels mitjans de comunicació del club i va dir que “estem molt contents amb la incorporació de Millán Jiménez perquè és un jugador amb un excel·lent futur i amb un gran present al bàsquet espanyol”. “Jiménez també ha destacat molt en categories inferiors tant en el seu club, el Valencia Basket, com amb la selecció espanyola, arribant inclús a guanyar una medalla d’or al Campionat d’Europa sub 20”. Precisament, Joaquín Prado va ser qui va dirigir la selecció sub 20 durant aquell campionat, fet que demostra que coneix molt bé al nou jugador del Hiopos Lleida. Prado també va afegir que “el jugador ha tingut un paper important en els dos clubs on ha jugat les darreres temporades a Primera FEB, i considerem que ens pot ajudar molt amb la seva joventut, la seva energia i la seva intensitat”.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)