Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Més de 150 morts a Gaza en atacs israelians en poc més de 24 hores

Almenys 16 morts al Líban, on Israel anuncia bombardejos imminents contra el sector bancari de la milícia de Hezbollah

FOTO_ EPA Atac aeri contra un suburbi del Líban

ARTICLES - ZONA 2

Més de 150 palestins van perdre la vida en atacs israelians a l’enclavament palestí des de dissabte, uns 84 dissabte i almenys 70 més la matinada de diumenge, en un bombardeig a Beit Lahia (nord) que també va causar més de 40 ferits.
Amb aquests atacs, el nombre de víctimes mortals des de l’inici de la guerra el 7 d’octubre del 2023 va superar ahir els 42.600 –la majoria dones i nens– i el de ferits els 99.800, en un enclavament amb un sistema sanitari a la vora del col·lapse.
D’altra banda, almenys 16 persones van morir i 59 més van resultar ferides en les últimes 24 hores pels atacs israelians al Líban, va informar aquest diumenge el Ministeri de Salut Pública libanès. S’eleva així a 2.464 els morts i 11.530 els ferits al Líban, segons el Ministeri de Salut Pública del país, des de l’inici del conflicte entre Israel i el grup xiïta libanès Hezbollah l’octubre del 2023.
A més, Israel va anunciar aquest diumenge que les pròximes hores bombardejarà diferents sucursals del sector bancari de la milícia xiïta de Hezbollah al Líban –sense concretar quins punts–, especialment les entitats d’Al-Qard Al-Hassan, amb l’objectiu d’afeblir el sistema econòmic.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12