Amb gana. Així planteja el Hiopos Lleida el Hiopos Lleida la pròxima visita al Roig Arena per enfrontar-se al València Basket, segon classificat. Ho van explicar els jugadors Melvin Ejim i Mikel Sanz, que miren a la segona volta com un repte que s’haurà d’afrontar partit a partit, sense mirar a la classificació, malgrat les tres victòries seguides sumades.
“Ara mateix, no pensem en el play off”, va contestar Ejim a la pregunta de com valoren al vestidor haver acabat la primera volta amb vuit victòries, a dos de les eliminatòries pel títol i amb cinc triomfs de marge respecte al descens. “Si fem el que hem de fer, potser estarem en una posició per pensar-hi, però ara toca pensar només en el pròxim”, va explicar. El partit és contra el València. Ejim va dir que “ho afrontem amb gana. Qualsevol victòria en aquesta lliga és important. En la victòria contra Burgos vam demostrar que anem en la direcció correcta. València és un bon equip i si volem ser l’equip que podem ser hem de poder jugar bé aquesta mena de partits”, va comentar el jugador.
El seu company Mikel Sanz va explicar sobre el triomf contra el Burgos que “tota victòria, si els de sota no guanyen, et dona aire. El primer objectiu és clar i, després, intentar mirar cap amunt”. “Malgrat els alts i baixos, el balanç de la primera volta és molt bo”, va dir. Sobre la visita a València va expressar que “volem demostrar que som capaços de competir contra equips grans, com vam fer contra el Barça i el Madrid”.













