El govern britànic ha confirmat que posarà 3.500 militars en alerta en cas que el Regne Unit s’avoqui a un Brexit sense acord. Així ho ha explicat a la Cambra dels Comuns aquest dimarts el ministre de defensa britànic Gavin Williamson, assegurant que tindrà aquests efectius “preparats” per donar suport al govern davant de qualsevol “contingència” generada per una sortida de la Unió Europea no pactada. Segons la premsa britànica, l’executiu de Theresa May ha decidit aquest dimarts intensificar als preparatius per a aquest escenari i que sigui la màxima prioritat per a tots els departaments.
Els laboristes van anunciar dilluns que presentaran una moció de censura contra la primera ministra per haver endarrerit la votació de l’acord del Brexit.
Hores abans, la líder tory havia promès a la Cambra dels Comuns que sotmetria el text a votació la setmana del 14 de gener, però els laboristes exigeixen que sigui abans.














