Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

L’Olive Oil Business Forum connectarà una vintena de productors catalans amb compradors d’Europa i Àsia

ARTICLES - ZONA 2

Lleida tornarà a acollir una nova edició de l’Olive Oil Business Forum, una trobada de negocis organitzada per Prodeca – Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, ACCIÓ i la Cambra de Comerç de Lleida amb l’objectiu de facilitar les relacions comercials entre les empreses catalanes del sector de l’oli d’oliva amb compradors internacionals de mercats seleccionats. La segona edició comptarà amb la participació de 19 productors catalans i 11 importadors i distribuïdors de Corea del Sud, Singapur, Regne Unit, Polònia, Països Baixos, Alemanya i Bèlgica.

La primera jornada consistirà en una ruta oleoturística, per donar a conèixer la realitat del sector, en una de les principals zones productores del país. Al migdia faran parada al Centre de la Cultura de l’Oli de Catalunya, a La Granadella, on podran degustar diferents aplicatius culinaris amb l’oli d’oliva com a protagonista.

El tour pretén acostar la cultura gastronòmica i empresarial del sector, una informació que els compradors internacionals valoren especialment a l’hora de traslladar-ho als seus clients i permet als productors catalans diferenciar-se a través del valor afegir de la tradició, la innovació i la qualitat de l’oli d’oliva.

A la tarda, està prevista la benvinguda institucional per part de les autoritats a l’Hotel Finca Prats, de Lleida, amb la presència del director general d’Empreses Agroalimentàries, Qualitat i Gastronomia del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, Joan Gòdia, el president de la Cambra de Comerç de Lleida, Jaume Saltó, i la intervenció de la responsable del sector de l’oli d’oliva de Prodeca, Rosalba Arrufat, per presentar als compradors internacionals el potencial de Catalunya com a hub gastronòmic i agroalimentari.

El segon i tercer dia estarà dedicat al bloc comercial, a la Llotja de Lleida. Seran dues jornades matinals de reunions B2B, confeccionades seguint una agenda preestablerta i en un format d’entrevistes ràpides, de 20 minuts. Es tracta d’una primera presa de contacte en què es maximitza el contacte directe i facilita el contacte comercial entre les empreses catalanes i els compradors internacionals. Està previst que durant els dos dies es realitzin més de 200 reunions B2B.

A la tarda els compradors internacionals podran visitar les instal·lacions de les empreses catalanes que desitgin, ja sigui per ampliar informació, conèixer més en detall l’origen dels productes o, directament, avançar en les negociacions comercials iniciades en les reunions anteriors.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8