Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

L’Oleoteca iniciarà el calendari d’activitats 2026 amb una jornada professional sobre els millors OOVE de Catalunya

ARTICLES - ZONA 2

 L’Oleoteca de les Borges Blanques donarà el tret de sortida al seu calendari d’activitats 2026 amb la jornada gastronòmica professional “Els millors OOVE de Catalunya 2025. Excel·lència i aplicació a la cuina”, que tindrà lloc el pròxim 4 de maig, de 17.00 a 21.00 hores.

 La sessió estarà conduïda per Montse Freixa, experta en oli d’oliva verge extra, i s’adreça especialment a professionals de la restauració, amb l’objectiu de posar en valor els olis d’oliva verge extra i el seu potencial real a la cuina.

La jornada inclourà una introducció a la guia dels millors olis d’oliva verge extra de Catalunya, un tast comparatiu de dos olis guanyadors, continguts sobre harmonització gastronòmica i aplicació culinària de l’OOVE, una experiència interactiva amb casos pràctics i la presentació de productors i dels seus olis. La proposta es clourà amb una degustació de productes de proximitat i un espai de relació entre professionals.

Amb aquesta jornada s’inicia la programació anual de l’Oleoteca, un espai destinat a la divulgació i promoció de la cultura de l’oli, creat amb la voluntat d’anar més enllà de la Fira de l’Oli, que se celebra al gener, i oferir al llarg de l’any noves activitats per promoure aquest producte i aprofundir en el seu coneixement.

Aquesta línia de treball es complementa també amb el Fòrum de l’Oli d’Oliva Verge Extra de Catalunya (FOOVE), que té lloc a principis d’octubre i que enguany arribarà a la seva tercera edició.

La jornada té un preu de 50 euros i compta amb places limitades a 60 persones.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12