Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Lo Tall celebra els 30 anys de cuina, amistat i convivència

La societat gastronòmica commemora tres dècades d’història amb una jornada festiva que reuneix els seus membres i familiars

ARTICLES - ZONA 2

L’Associació Gastronòmica Lo Tall de Lleida va celebrar dissabte el seu 30è aniversari amb una jornada festiva que va combinar gastronomia, activitats lúdiques, música i ball. Una celebració molt especial per commemorar tres dècades de trajectòria d’una entitat que ha fet de la cuina compartida, l’amistat i la convivència els seus principals senyals d’identitat. La jornada va començar amb un esmorzar de germanor i va continuar amb una gimcana gastronòmica. El ball del vermut va donar pas al dinar de germanor, amb una amanida i cassola de tros com a protagonistes de la taula.

A la tarda, la festa va continuar amb música i ball que es va allargar fins a la nit. Una jornada pensada per compartir bons moments, retrobant-se socis, famíliars i amics que han mantingut viva l’associació durant aquests trenta anys.

La història de l’Associació Gastronòmica Lo Tall es remunta a l’any 1996, quan un grup d’amics de diferents àmbits de la vida social lleidatana, units per l’afició a la gastronomia i les ganes de cuinar plegats, va començar a donar forma al projecte. Entre els seus impulsors hi havia habituals del Pub Néctar Night i del Bar Roma, membres dels Diables de Lleida, de la penya Goro-Goro, antics companys d’estudis i seguidors de la UE Lleida.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12