Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

L’helicòpter del president iranià, en parador desconegut

El vehicle va haver de fer un aterratge d’emergència, i ara les autoritats del país intenten localitzar sense èxit Ebrahim Raisi

FOTO_ EFE Ebrahim Raisi en l’acte d’inauguració d’una presa ahir al matí, abans de l’accident aeri

ARTICLES - ZONA 2

El líder suprem de l’Iran, Ali Khamenei, va cridar aquest diumenge a la calma quan havien passat hores de cerques infructuoses després que l’helicòpter en què viatjava el president iranià, Ebrahim Raisi, fes un aterratge forçós en una zona muntanyosa del nord-oest del país i quedés en parador desconegut, segons mitjans oficials.
L’helicòpter que transportava Raisí es troba en parador desconegut després de fer un “aterratge forçós” a la zona de Kalibar i Warzghan, situada a la província de l’Azerbaidjan Oriental, i es desconeix l’estat del mandatari. Les autoritats iranianes han engegat un ampli dispositiu per trobar l’aparell. I de fet, la Unió Europea (UE) va activar aquest diumenge a petició de l’Iran el sistema de mapes Copernicus, pensat per respondre a emergències, per ajudar a localitzar l’helicòpter accidentat.
Diversos països àrabs han anunciat aquest diumenge la disposició a prestar a l’Iran l’assistència necessària per buscar l’helicòpter: Aràbia Saudita, Qatar, Kuwait i l’Iraq.
També Rússia va oferir ahir a l’Iran la seva ajuda tant per buscar l’helicòpter sinistrat com per investigar les circumstàncies que van envoltar l’accident.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12