Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

L’Estat repartirà 430 milions per construir i rehabilitar habitatges

Catalunya rebrà 69,5 milions d’aquesta partida per a pisos assequibles, només superada pels 74,7 milions d’Andalusia

FOTO_ EFE La ministra Isabel Rodríguez va presentar la proposta

ARTICLES - ZONA 2

El Consell de Ministres va autoritzar ahir la distribució territorial i els criteris de repartiment de 430 milions procedents del Pla de Recuperació que es transferiran a les comunitats autònomes per a rehabilitació i construcció d’habitatge assequible.

El major import dels fons, 74,7 milions, correspon a Andalusia (17,3% del total). Darrere seu se situa Catalunya amb 69,5 milions (16%).

Els ajuts estan destinats a actuacions com el canvi de finestres en habitatges particulars, la digitalització, la instal·lació de plaques solars, l’aerotèrmia o la millora de zones verdes. Segons va explicar la ministra Isabel Rodríguez, s’ha condicionat el lliurament d’aquests pagaments el 31 de desembre del 2024 .

Aquests 430 milions, consignats als pressupostos generals de l’Estat per al 2023, incorporats a l’anualitat 2024, es distribuiran en proporció al nombre de llars de l’Enquesta Contínua de Llars (INE). Per poder transferir els fons, el Ministeri ha establert dos criteris a complir abans que s’acabi l’any: que el nombre de resolucions realitzades per la comunitat superi el 75% de l’objectiu previst i que el nombre de sol·licituds superi el 75%.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12