Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

L’esperança de vida en jubilar-se és de 22 anys els homes i 26,5 les dones

Població d'edat avançada passejant per Barcelona

ARTICLES - ZONA 2

Espanya avança cap a una societat cada cop més envellida. Gairebé 10 milions de més grans de 65 anys resideixen actualment al país, són un de cada cinc del total de la població, destaca el Consell Superior d’Investigacions Científiques (CSIC) en un estudi sobre envelliment i benestar.

L’esperança de vida en néixer a Espanya es manté entre les més altes del món, arribant al 2023 als 83,77 anys: 86,34 anys per a les dones i 81,11 per als homes.

L’envelliment de la població espanyola continua accelerant-se. La proporció de més grans de 80 anys arriba al 6,1%, un procés que s’accentuarà amb l’arribada a la vellesa de les generacions del baby boom, recull l’estudi. 

La població de més grans de 65 anys està en el 20,5%, però en els propers anys arribarà al 30%, gairebé una de cada tres persones tindrà més de 65% en uns 15 anys, ha vaticinat el coordinador de l’estudi.

Espanya es manté entre els països amb més esperança de vida després de la jubilació: 22 anys per als homes i 26,5 per a les dones.

El febrer del 2025, la Seguretat Social registrava gairebé 10,3 milions de pensions contributives, més de 6,5 milions de les quals corresponien a jubilació, recull l’estudi.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12