Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Les penyes del Lleida recullen firmes per demanar a la Paeria que posi una pantalla fora del Camp d’Esports

El club assumeix la sanció i mira alternatives per oferir els partits a l’afició

Lleida CF / Imatge representativa de la campanya “Pantalla Blava” realitzada per les Penyes del Lleida CF

ARTICLES - ZONA 2

Les penyes del Lleida CF, incloent la Penya Blues Nord, Penya Molo, Penya Rudes Lleida, Penya És Un Sentiment, i l’Associació Amics del Lleida, han unit forces per llançar la campanya “Pantalla Blava.”
Aquesta iniciativa busca recollir signatures a través de la plataforma Change.org per presentar una petició formal a la Paeria. L’objectiu és que s’instal·li una pantalla gegant a l’exterior del Camp d’Esports durant els dos partits a porta tancada que el Lleida CF disputarà contra l’Atlètic Balears i el Cornellà.
La campanya “Pantalla Blava” sorgeix per destacar la importància del Lleida CF com a referent esportiu a la ciutat i la província de Lleida. Es vol demostrar a la Paeria que el club té un gran interès ciutadà, com ho van evidenciar els més de 9.000 espectadors de mitjana que van assistir als cinc últims partits de la temporada passada al Camp d’Esports. Les penyes busquen que la Paeria tracti amb la mateixa consideració la massa social del Lleida CF que han rebut les seleccions espanyoles de futbol, tant femení com masculí, quan han jugat a la ciutat.
El club està pendent de la resposta de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) sobre l’amnistia. LaLiga, ja fa uns dies, va demanar formalment a la Federació una amnistia després d’haver guanyat l’Eurocopa aquest estiu. El Lleida CF es veuria beneficiat i podria disputar els partits amb el Camp d’Esports obert a l’afició. Tot i això, des del club es creu que hauran d’assumir la sanció imposada per la Federació.
En aquest sentit, Xavi Torres, adjunt a la presidència del Lleida CF, va explicar a LA MAÑANA que l’entitat treballa per buscar alternatives i que l’afició pugui veure el partit. La versió del club és similar a la de les Penyes, ja que també es planteja una pantalla gegant als afores del Camp d’Esports, entre altres coses. El pressupost s’estima que seria entre 10.000 i 12.000 euros i aniria a càrrec del club.

Els blaus volen continuar amb la bona dinàmica contra l’Ejea
El Lleida CF disputa avui el quart amistós de la pretemporada conta l’Ejea a les 19:00 hores a Saragossa. Després del bon resultat (0-2) a Terol, l’equip vol continuar amb la bona dinàmica del que porten de pretemporada i continuar invictes. Marc Torres assegurava que és “molt aviat per treure conclusions”, però el club està “molt content”. Tanmateix, les “alternatives i les variants tàctiques” que està mostrant l’equip durant els amistosos està sent molt positiu, deia Torres Sobre el mercat de fitxatges, el club no descarta que hi hagi més arribades si hi ha alguna oportunitat de mercat. Quant a les sortides, es calcula que no n’hi haurà més.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12