Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Les entregues de Seat van créixer un 34,6% el 2023, fins a les 519.200 cotxes, gràcies a l’impuls de Cupra

ARTICLES - ZONA 2

Seat va entregar l’any passat 519.200 cotxes, un 34,6% més que l’any anterior, gràcies a l’impuls de Cupra, que va incrementar les vendes en un 50,9%, en comparació al mateix període, segons ha informat aquest dimecres la Marca. Es tracta de la segona millor dada de la història. Cupra, per la seva banda, ha tornat a batre rècords i va entregar 152.900 vehicles. Seat ha atribuït aquests creixements a la recuperació de la cadena de subministrament, que ha permès un augment de la producció i un creixement de doble dígit per a la marca, amb 288.400 vehicles. A més, Seat i Cupra van sumar 47.200 entregues durant l’últim mes de l’any, el què suposa el millor desembre de la seva història.

“Aquestes xifres demostren que Seat compta amb l’estratègia adequada amb les seves dues marques. Els resultats rècord de Cupra i que Seat hagi tornat a créixer demostra que estem superant les dificultats dels últims anys”, ha celebrat el president el CEO de Seat i Cupra, Wayne Griffiths, en referència a la covid-19 primer i a l’escassetat de subministraments després.

Alemanya segueix sent el principal mercat de Seat, amb 129.000 vehicles entregats, un 22,6% més que el 2022 i una quota de mercat del 4,5%. El segon mercat és Espanya, amb 79.200 cotxes venuts, un 26% més que l’any anterior i per davant el Regne Unit, amb 57.800 cotxes, un 58,1% més que al 2022. A França, les vendes es van enfilar un 53,9% més que l’any anterior i a Itàlia ho van fer un 25,1%, fins als 31.600 cotxes i assolint la major quota de mercat de la història al país, amb un 2%.

Pel que fa Cupra, ha aconseguit entrar 528.000 vehicles des del seu llançament el 2018. El Cupra Formentor va encapçalar les vendes del seu segment, amb 120.100 entregues a tot el món, un 23% més. El segon model més popular va ser el Cupra Born, que és 100% elèctric, amb 45.300 unitats, un 44,4% més que l’any anterior.

A més, la marca és la que més creix a Europa gràcies en mercats clau com Alemanya, amb 72.300 unitats (+23,8%), seguit del Regne Unit, amb 25.700 (+78,5%), Espanya, amb 19.600 (+43%) i Itàlia, amb 17.100, un 50,9% més.

Durant aquest any, Cupra ha presentat el seu model Tavascan, que sortirà a la venda a finals d’aquest any, i va mostrar el Dark Rebel mentre ha anat ampliant les Cupra City Garages amb dues noves obertures a Berlín i París.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8