Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Les Avellanes i Santa Linya recuperen el safareig i “l’emblemàtica” font

Ber, Plensa i Rufach al safareig / FOTO: Ajuntament de Les Avellanes i Santa Linya

ARTICLES - ZONA 2

L’alcaldessa de Les Avellanes i Santa Linya, Lídia Ber, acompanyada del president del Consell Comarcal de la Noguera, Miquel Plensa, i d’Estefania Rufach, vicepresidenta de l’IEI, va inaugurar ahir la restauració del safareig i de la font municipal, “dos elements emblemàtics del municipi”.

“Rehabilitar espais com aquests, no és només conservar una estructura històrica, és dignificar la memòria de la vida quotidiana dels municipis”, va reivindicar Rufach durant la visita a la localitat noguerenca. “Els safareigs i les fonts han estat espais de trobada, de conversa i de comunitat. Rehabilitar-los no és només conservar una estructura històrica, és dignificar la memòria de la vida quotidiana dels nostres pobles”, va cloure Rufach.

El projecte s’ha executat amb criteris de conservació patrimonial, millorant-ne l’accessibilitat i garantint la preservació del seu valor cultural i estètic. Tant el safareig com la font són elements emblemàtics del nucli de Les Avellanes, “i la seva recuperació ha estat àmpliament reivindicada per la població”.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12