L’ICG Força Lleida visita avui (19.00 hores) el Pavelló Vicente Trueba a la recerca de recuperar bones sensacions després d’encaixar les dues primeres derrotes de la temporada, davant Burgos (79-66) i tizona (66-86). encuentra va confirmar ahir el retorn a l’equip de Javi Vega i Kenny Hasbrouck.
Bones notícies per a l’ICG Força Lleida en la seva visita a Cantàbria. Gerard Encuentra va confirmar ahir que tant Javi Vega com Kenny Hasbrouck estaran disponibles per al partit d’avui en el Pavelló Vicente Trueba, on el quadre lleidatà buscarà recuperar sensacions després d’encaixar les dues primeres derrotes de la temporada. Un inici una mica dubitatiu d’un equip que s’està cuinant a foc lent i que va mostrar algunes de les seves mancances en l’últim partit a casa davant el Tizona (66-86).
“Sí que és veritat que els primers dies després de la derrota davant el Tizona hi havia cares llargues, però amb el pas dels dies hem pensat a millorar per al partit de demà i estem anímicament millor. Al final cada partit és una història. Ja coneixem la LEB Or i si hi ha un rival que juga millor que tu i et passa per damunt, a vegades acostumes a baixar els braços i són coses que hem de millorar. Hem d’intentar recuperar sensacions i créixer com a equip”, va afirmar ahir en la prèvia Gerard Encuentra.
Davant, l’ICG Força Lleida tindrà a un rival que també arriba d’encaixar la seva segona derrota de la temporada davant el Leyma Coruña (119-90), i del qual el tècnic lleidatà va advertir que “sabem que és una pista on la gent estreny molt. Tenen dos jugadors referencials com Rafa Lisboa i Mirza Bulic, són un equip molt coral i tots es complementen. Serà un partit amb molt de ritme i haurem d’estar molt bé en el tema del rebot defensiu perquè són un dels millors equips en aquest aspecte”.